Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

24 Nisan 2014 Perşembe

Animeler

Aslında animeleri pek bildiğim söylenemez. Şu an izlediği anime benim daha 3. animem :D Zaten 3. animenin 1. bölümünün 2. dakikasındayım şu an :D 
O yüzden izlediğim diğer 2 anime hakkında yazacağım. 
=^-^=
İlk izlediğim anime: Kaichou Wa Maid-Sama
Bu anime sürüklüyor arkadaşım :D Ama sonunu biliyorsun, aşk animesi ya, aşklı bitecek tabii :D Şimdi biraz bahsedelim. 
Misaki Ayuzawa diye bir kız var. (Asıl kızımız) Misaki, ailesinin durumu  iyi olmadığı için okuldan sonra 'Maid Latte' adında bir cafede çalışmak zorunda. Burada da garsonluk yaparken hizmetçi elbisesi giymesi gerekiyor. Bu durumdan okulundaki kimseye bahsetmemiş. Ta ki yakışıklı Usui Takumi (=^-^=) bu kızı burada çalışırken görüyor. Usui çok havalı. İlk başta kızı umursamasa da, sonra aşk başlıyor. ^^ Gerçi kız ona karşı hep soğuk davranacak ama neyse :D Haaa unutmadan, bu kız çok sinirli hee :D

2. Animem: Special A

Bu dizide fazla aşk olmamasına karşın, yine de beğendim. :D Bunu fazla yazmayacağım çünkü ilk izlediğimden sonra çok sönük kaldı. T_T Burada da küçüklükten beri rakip olan Hikari ile Kei'nin önce rakiplik, sonra azıcık minicik aşk hikayesi var. Bir de diğer 5 kişinin hikayesi. Ama değişikti. Güzeldi yani :D Kızın saçlara bittim :D

Şu an izlediğim: Kimi Ni Todoke

Daha izliyorum o yüzden yorum yapamayacağım =^-^=



NOT: LÜTFEN BANA ROMANTİK-KOMEDİ-OKUL TÜRÜNDE ANİME ÖNERİNNN :(



HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER ^^





İLK İKİSİNİN ARASINDA EN BEĞENDİĞİM BELİRTTİĞİM GİBİ BİRİNCİSİYDİ (ADINI YAZMAYA ÜŞENDİM) :D


Şimdi Kaichou Wa Maid Sama 'nın gifleri :D










Hea Jeong ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder