Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

29 Nisan 2014 Salı

SASAENGLER NE OLUR Kİ???

NEFRET ETMEYE BİLE DEĞMEYEN İNSANLAR...
SASAENGLER!


 Arkadaşlar şimdi beni ve birçok korecanı rahatsız eden bir konuya değinmek istiyorum. Maalesef Güney Kore'de oppalarımızı ve unnilerimizi rahatsız eden ve kendine sasaeng diyen bazı deliler var. Bunlar fanlığı o kadar abartmış ki, gece ünlülerin ajanslarının önünde, evlerinin önünde yatıyorlar. 'Ayy ne güzelmiş' dediğinizi duyar gibiyim. Ama buraya kadar bence de iyiydi.

 Ben bu fanlar ile 5 gün kadar önce tanıştım. Ve anında nefret ettim. Çünkü bu fanlar (kendilerine fan diyorlar ama anti-fanlardan farkları yok gibi) o kadar abartmış ki, sırf ünlünün yanında olabileyim diye onların rahatlığını hiçe sayıyorlar. Evlerini 7/24 gizli kamerayla izliyorlar. Rahat yüzü vermiyorlar anlayacağınız. 

 Şimdi bu fanları sizin için ayrıntılı şekilde araştırdım ve bu rezillikleri sizinle paylaşmak istedim. Bunun hakkında resimler topladım ki, daha iyi kavrayabilin.



Evinde sasaeng fanlar tarafından gözetlenen JaeJoong. Adama bari evinde rahatlık yüzü göstersinler ya.




Cafede resim çektirirken bile arkadan gözetlenen bir ünlü daha...



Exo'yu görmek için saçını kazıan bir sasaeng. Bu ne abicim ya tuvalette de mi??!!



Sasaeng fanları gören D.O koşarak hemen içeri girerken...




        
Havaalanında düşen Luhan'ı kaldırmak için birbirleriyle yarışan ve mahrem yerlerini ellemeye çalışan sasaengler. Luhan'ı kaldırmak Baekhyun'a kalıyor. (İçinizden sövüyorsunuz biliyorum :D Çünkü ben de sövüyorum...)



Bir sasaeng D.O'nun koluna girmiş. Yolarız biz o kızı. 




Kim olduğunu tanıdınız mı? Tanımadıysanız ben söyleyeyim size. Eline takmış pembe bulaşık eldivenini, sasaeng fanların karaladığı duvarı temizlemeye çalışan Yoseob. Rezillik. Başka bir şey diyemeyeceğim. 




Bu da en kötülerinden biri. Bir sasaeng fan, 2PM'den Taecyon'a menstrual dönemindeki kanıyla bir mektup yazmış. Aşkını anlatmış bir de. Kanıt olarak iç çamaşırını da göndermiş. Yuh artık ne diyeyim. 




Taemin ise okulda rahatsız edilirken. Yazık yavruma yaa. :(






Taemin yine okulda arkadaşları (arkadaş demek ne kadar doğru olur bilmiyorum) tarafından rahatsız ediliyor. 




Bir Çinli sasaeng, Xiumin'e cinsel sorular sordu. Luhan ile yatıp yatmadığını ve Luhan'ın ona gece iyi davranıp davranmadığını. Masum Xiumi anlamadı, Luhan da çareyi kolunu tutup uzaklaştırmakta buldu. Yeter artık!




Yine bir facia.. Kai, sasaengler yüzünden düşüp ayağını incitmiş. Ne kadar acıdığını yüzünden okuyabilirsiniz. Bu nasıl bir fan davranışı arkadaşım.. Kafayı yediler galiba.




DSLR kamera tarafından vurulunca D.O'nun gözü yaralandı. D.O. 'appa' yani 'acıyor' diyor. Kıyamam ama bu kadar da olmaz. Terbiye almamışlar hiç.




Bir sasaeng fan D.O'nun boxerini satılığa çıkarmış. Yuh dediniz biliyorum... Yazıdında 10.000 won'a (21 lira) sattığını ve bunu almanın kolay olmadığını söylemiş. 





Yine sasaeng fanlar Exo'nun yürümesine bile izin vermiyorlar...




Yukarıda da çalışmalar sonrası otelde dinlenen Tao'yu gizli kamerayla izleyen fanlar. Tao bunun hakkında Weibo'dan bir mesaj göndermiş:
''Gerçekten telefon çağrıları durmuyor, üstelik gece yarısında. Kakao'da tüm gün uzun mesajlar gönderiyorlar. Nereye giderseniz takip ediliyorsunuz, bu ilginç değil mi? Ben hayatımda buna sahip olmaktan kesinlikle nefret ediyorum! Alışverişi ve arkadaşlarımla dışarıda yemek yemeyi seviyorum, fakat takip edilmekten hoşlanmıyorum. Ben günahkar değilim, bir suç işlemek için gitmiyorum. İşimi yaptıktan sonra sadece dinlenmek istiyorum. Bu benim alanım, senin değil!'' Yeter artık ne kadar bıktırmışlar ki Tao'yu, böyle bir mesaj atmak zorunda kalmış!






Bunlar da kendi kollarına BIÇAKLA kazıdıkları yazılar. Bu hiç umrumda değil, çünkü kendilerine zarar veriyorlar :D :D Ama şu mektuplar, üzerine yine bir yerlerini kesip kanlarını damlatmışlar. Acınası bir durum.

 İşin en kötü tarafı da Kore Cumhuriyeti bunun hakkında hiç bir şey yapmıyor. Türkiye olsa tahmin edemiyorum bile :D Bu yüzden o kadar unnilerimizin, oppalarımızın rahatı kaçıyor ki, o zaman biz bir şey yapalım diyorum ama ne yapabiliriz ki? Yapabileceğimiz tek şey onlardan nefret etmek oluyor!

 **Bir erkek sasaeng, SNSD'nin çöplerini karıştırarak kızların pedlerini almış.
**Bir sasaeng Chanyeol'a kepçe kulak, Xiumin'e şişman demiş.
**Bir kız da Hongki'ye kullandığı sütyenini göndermiş...
**Bir sasaeng Yoon Eun Hye'nin gözüne soya soslu ve sirkeli su fışkırtmış.
**Bir sasaeng de Yunho'Nun içeceğine tutkal koymuş. İçtikten sonra kan kusmaya başlamış ve neredeyse ölecekmiş...

 Jang Geun Suk'un sasaeng fanlara bir mesajı var:
 ''Hey, sen sasaeng fan! Siz benim her hareketimi izliyor ve hakkımdaki her şeyi biliyorsunuz. Ama şunu biliyor musunuz? Ben size daha çok uzağım. Fırsatınız varken gülümseyin. Delirdiğim zaman çok korkunç bir adamımdır.''=İyi demiş. :)
 **Bir sasaeng fan Geun Suk'un bineceği taksiye GPS yerleştirmiş. Bunun hakkındaki tweeti de şu: 
''Bir taksi üzerine anten takıp beni izlemek.. ne değişik bir yöntem. Tekrar söylüyorum, benim sasaeng fanlara ihtiyacım yok! Benim sizin gibi çocuklara ihtiyacım yok! Sadece beni kötü bir ruh haline sokuyorsunuz..''

 Bir de bir kız bir erkek ünlüye menstrual dönemindeki kanlarını biriktirip hediye etmiş. Hangi akla hizmet yapmış bunu?!!

 İçimden ne kadar sövdüm, tahmin edemezsiniz. Biz burada onlar için canımızı verirken, onlar orada onların canlarını yakıyorlar. Ben sasaengler tarafından rahatsız edilsem sabırlı davranamazdım herhalde. 

 Şimdi de işin şaka boyutuna gelelim. Hepiniz üzüldünüz, ben de üzüldüm. Bu yüzden bazı güzel şeyler paylaşayım da keyfimiz yerine gelsin. Gerçi gelmeyecek ama.. :/










NOT: İzinsiz alabilirsiniz yeter ki bu sasaengleri daha çok kişi tanısın, daha çok nefret etsinler.... 



OKUYUNUZ VE OKUTTURUNUZ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder