Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

12 Mayıs 2014 Pazartesi

GERİ DÖNDÜM CANLARIM! ^-^

Merhaba arkadaşlar, bugün sizinle okul hayatımda neler oluyor, nasıl iftiralara uğruyorum, nasıl eziliyorum, nasıl sıkıcı geçiyor onu anlatayım. Benim zaten 3 yakın arkadaşım var. Onlar da Kore fanı olduğu için :) Ama gerçekten sevdiğim, sırlarımı korkmadan paylaşabildiğim bir tek onlar var okulda. Google+ ailem ise her şeyimden önemli geliyor benim için. Onlar olmadan Kore ile bu kadar yakın olabileceğimi düşünmezdim. Ama Nana Happy, canım sen yorum yapmışsın ama ben onları yanlışlıkla sildim kusura bakma :D Yorumu koy diyorum 'hiçbir sayfa seçilmedi' diyor. Ben bunu birinden öğreneyim de yorumları yayımlamayı öğreniyim :D :D Kusura bakma Azeri Güzelim' ^-^ Dediğim gibi, Google+ ailme çok değerli, ama gereksiz şakalar (!) yapanlar hariç. Artık umursamıyorum maalesef onları. Okuyorsan kendini biliyorsun unni... Neyse, okuldan bahsediyorduk değil mi? ^-^


Bugün diğer günlere göre bayağı eğlenceli geçti. Her sınıfta olduğu gibi bizim sınıfın da bazı delileri var tabii :D Onlar her gün bir delilik yapmasalar olmaz. Ama bugün biraz farklıydı. o.O



Bizim kantinde kornet dondurma satılıyor. Benim arkadaş (yazık daha neler olacağından habersiz :D :D) dondurmasını yiyordu, aldılar elinden, (bizim kız bağırıyor tabii dondurma pahalı 2.5 TL mi ne :D) dondurmayı yüzlerine falan bulaştırmaya başladılar. Düşün koca koca adamlar (11. sınıfım da ben :D) aldı kızın dondurmasını, saçlarına, her yere bulaştırdılar. Ben gülmekten ölüyorum bu arada :D Sınıfta 5-6 kişi vardı zaten. Sonra yıkanmaya gitmişler lavaboya, orada da her yerlerini ıslatıp gelmişler. Sonra da derse alınmadılar tabii. Ders de geometri :D

(사랑해 황타오)


Böylece bir okul günüm de bitmiş oldu, çıkışta Trendy aldım :D :D Bu hafta SNSD'den Sunny'nin Fan Club'u var. Sonra Miss A ve Lee Yo Won posteri vardı :D Güzel bu hafta dolu dolu olmuş ama geçen hafta neydi ya bir tane koymuşlar o da neydi hah 2PM başka hiç birşey yok :D

 Arkadaşlar kendinize iyi bakın Nana Happy senden yine çok çok özür diliyorum kusura bakma bir tanem :D

 Hepinize iyi günler okuyun blogumu ileri yazılarımda değişik şeyler yayınlamayı düşünüyorum o.O

 Google+'tan da takip etmeyi unutmayın. Eğer hesabınız yok ise siz de G+ ailesine katılın!! ^-^

--Gözde




Geri kalanları da paylaşayım da çatlarım yoksa :D

































4 yorum:

  1. Mən də rəylərim hara getdi , niyə silib Gözdə deyə düşündüm O.o Sonra ana sayfa ya girdim və işin doğrusunu öyrəndim =D eybi yox bilərəkdən olbuyub əsas odur ;) yeni yazında adımı görəndə sevindim ;) O dondurma macərası nəydi elə O.o saçları dondurma olan qızın reaksiyası(tepkisi) necə oldu çox maraqlıdı onu da yazaydın keşki =D Bu dəfə silinməz yəgin yazım ;) :D Səni də öz blogumda görməyə şad olaram ;) Hələlik can :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam girerim bloguna, Saçına dondurma bulaşan kızı anlatmama bile gerek yok =D Kız cırtlak bir şey zaten gitti müdüre şikayet etti bizimkileri .D

      Sil
    2. yazix qiz :) ama komikdi :D

      Sil
    3. Evet her gün farklı bir delilik var bizim sınıfta. Ama bitti ya okullar, sınıf dağılabilir. O deliler neşe katıyor aslında sınıfa :D

      Sil