Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

8 Haziran 2014 Pazar

2NE1 İle İlgili! *^o^*

Merhabaaaa ^_^

Çoooooooook uzun bir aradan sonra yeniden buradayım. Gerçekten sadece Google+, Koreantürk ve Facebook'ta takıldığım için blog'u biraz erteledim ne diyeyim :( Ama ben yine dayanamadım, (olmayan) okuyucularım için yazı hazırlayayım dedim. Aslında bu yazıyı yazmadan önce hangi konu hakkında yazsam diye çook düşündüm ama sonunda buldum! *^o^*

Konumuuuuz: Kore fanlarının bitanesi, 2NE1!!!!



Bu kızları çok seviyorum, değişik tarzları, şarkıları ile kalbimi fethettiler. O kadar çok söylenti çıkmış ki CL'in MTBD şarkısına dair. Duymak bile istemedim. Gerçi kim haklı bilmiyorum tam, Kore hayranıyız diye hep Kore'nin yanında olamam. Kim haklıysa onun yanında olmayı tercih ederim her zaman.


Eğer şarkılarını falan tam bilmiyorsanız, hemen dinlemenizi öneririm. Yeni albümleri 'CRUSH' başarılı olmuş. 'HAPPY' şarkılarını da çok beğendim zaten. *^o^*/


Ama benim için 2NE1'ın en sevdiğim ve hiç eskimeyecek şarkısı
 'I AM THE BEST'.


2NE1'dan en sevdiğim üye Minzy =^-^= Tatlı maknae '-'


Şimdi de 2NE1 üyeleri hakkındaki bilgilere geçeyim ^_^

***CL***



Gerçek adı: Lee Chae Rin (*Korece: 이채린*)
Pozisyonu: Lider, vokalist, rapper
Doğum Tarihi: 26 Şubat 1991  ^_^

***BOM***


Gerçek Adı: Park Bom (*Korece: 박봄*)
Pozisyonu: Vokalist
Doğum Tarihi: 24 Mart 1984  ^_^

***DARA***


Gerçek Adı: Park Sandara (*Korece: 박산다라*)
Pozisyonu: Vokalist
Doğum Tarihi:  12 Kasım 1984 ^_^

***MINZY***


Gerçek Adı: Gong Minji (*Korece: 공민지*)
Pozisyonu: Lider Vokalist, Rapper, Dansçı
Doğum Tarihi: 18 Ocak 1994 ^_^

2NE1'ın Plak Şirketi YG ENTERTAINMENT'tir. ^_^


Daha bir çok grup için beni takip etmeyi unutmayın ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder