Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

12 Haziran 2014 Perşembe

♥ 200 POUNDS BEAUTY ♥ ŞİŞMAN SEVGİLİM



Eveeet şimdi acayip sevdiğim bir filmden bahsedeceğim. Bunu 4-5 gün kadar önce izledim. Ama kendime o kadar kızdım ki, önceden gördüğüm halde başlamadığım için. Bir de izlediğim gün VK sitesinde sorun vardı galiba, o kadar yavaş yükleniyordu ki, 41. dakikada bıraktım yarın izlemek için. DM seçeneği de varmış ama ben görmemişim :D 

 Her neyse, filmin OSTları çok güzeldi. Onlardan 5 tanesini bulabildim. (Hepsi bu kadardı zaten sanırsam :D) En sevdiğimden en sevmediğime doğru koydum videoları.

FAVORİM: Miss You Much

2. SEVDİĞİM: Beautiful Girl



3. SEVDİĞİM: Ave Maria

4. SEVDİĞİM: Star


5. VE SONUNCUSU: Stand By Me


İşte bu kadar :D Bu şarkıları çok seviyorum. Yalnız kızın değişimi ile umutlanmaya başladım. Ama estetik hakkında ne düşündüğümü bilmiyorum. Ben olsam güzellik uğruna bıçak altına yatmazdım. Her yerinde silikonlar, her an korkuyorsun bir yerime bir şey oldu mu diye. 100 kilo ol daha iyi ;)

Baş roldeki erkek zaten çok tatlı ^_^ Yani, muhterem Jin Mo Ju *^o^*

Bilgi vereyim hakkında ^o^
Doğum tarihi: 11.08.1974
Doğum yeri: Seoul
Boyu: 180 cm
Kilosu: 70 kg
Kan Grubu: 0
Hobileri: Balık tutmak, müzik, taekwondo


Bu da en sevdiğim aktörlerden, Kim Ah Joong ^_^ 
Bilgi vereyim ^o^
Doğum Tarihi: 16.10.1982
Boyu: 170 cm

-nedense fazla bilgisini bulamadım- :D

Diğer karakterler de çok iyi ama bu ikisi bir harika :D Hakikaten de şöyle bakınca yakışıyorlar :D 

Neyse, fazla spoiler vermeyeceğim :D Ama kesinlikle izlemeniz gereken bir film. Eğer hala izlemediyseniz durmayın derim ;)

~Gözde



2 yorum:

  1. hahikaten güzel filmdir.ilk kez kore filmi izlyeceklere tavsiye edilesi :)
    yalnız izleyici sekmesi eklersen takip etmemiz kolaylaşır.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, önerilerini dikkate alacağım :) Yorumun için teşekkürler :)
      İlk kez için gerçekten uygun bir film ^_^

      Sil