Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

18 Nisan 2014 Cuma

Doğal Ben :D

KAÇ GÜNDÜR BİR ŞEY YAZAMIYORUM, SINAVLAR MALUM. =( NEYSE, ARTIK BİTTİ BOL BOL YAZARIM BİR ŞEYLER :D

Şimdi biraz kendimden bahsedeyim :D
Merak ettiyseniz :D
Gerçi sayfama kaç kişi girdi parmakla sayılabilir :D
Olsun ilgilenmezsem hiç kimse girmeyecek :D
O yüzden,
FIGHTING!!

Şimdi en temel özelliklerimden bahsedeyim :D

** Saçlarım çok kötü :D Dümdüz ve ince telli olduğu için hiç bir model yakışmıyor. Ben de bari öyle olmasın diye saçımı toplamadan geziyorum. O da rüzgarlı günlerde ayrı bir dert oluyor tabii. Hele de yazın. Yakıyor :D
Saçım omzumun biraz üstünde, kısa yani. Ama erkek saçı gibi de değil :D Korkmayın :D
Ama keşke kestirmeseydim. Çok pişmanım..
:(



** Derslerimde başarılı olduğum söylenemez. Bu konuyu hızlı geçiyorum :D

** Boyum uzundur :D Ama zayıf değilim. Kilolu da değilim. Orta yani kafi :D

** En sinir olduğum şey sabah erken kalkmak. Maalesef okul ve dershane yüzünden bunu her gün uygulamak zorundayım. :/



** Genelde yaparım ödevimi :D

** Yazın hiç tatile gitmem. Gidemem. Sadece memlekete gidiyoruz o da zorla. :D Otururum sandalyeye, açarım bilgisayarı, öyle işte :D

** İngilizce olmadığı günler sevmem okulu. Fizik varsa kat kat sevmem.



** En başarılı olduğum ders (beden vb. hariç) kimya. Severim kimyayı. ^O^

** Korecanım zaten biliyorsunuz :D

** Her şeye kafayı takmam. Çok nadirdir kafama taktığım şeyler. Ortam dağınık, kirli, pis, temiz hiç fark etmez. :D Bu yüzden dağınığım galiba. 



** Tom Kaulitz delisi.

** Hiç makyaj yapmam, sadece hafif bir çilekli nemlendirici. 

** Polen ve muza alerjim var.

** Böğürtlene bayılırım.

** Music is my life :D

** Bilgisayarımsız yaşayamam.

** Genel olarak çılgın :D

** Gülünecek yerde gülemeyen, gülünmeyecek yerde gülen biriyim. 

** Solağım.




** En çok istediğim şey üniversiteyi Güney Kore'de okumak.

** Televizyonda Güney Kore bayrağı görünce acayip sevinirim. 

** Saçma esprilere elimde olmadan gülerim.
(örn: Geçen bir taksi çevirdim hala dönüyor.)

** Koreli bebeklere aşırı ilgim var.

** Hiç aşık olmadım.

** Ana sınıfında çok kısa olan ben, şimdi deve kadarım. 

** İntihar etmeyi düşünüp, sonra Kore'ye gideceğim olunca vazgeçerim hep. 

** Yazı yazmaktan (gerçek hayatta) nefret ederim. Ama bazen şevk gelir.



** Resim yeteneğim -9999999'dur. 6. sınıfta resim dersim 3 gelmişti o derece.

** Ağır çantadan nefret ederim.

** Sabah yüzümü yıkarken üstüme akan suya lanetler yağdırırım.



** Yazın acayip terleyen, kışın acayip üşüyen bir yapım var.

** Her şeyi ertelerim.

Bu kadar yeterli olduğunu düşünüyorum.


İYİ GÜNLER ^^

Google+'dan +1'lemeyi unutmayın ^^
Beni de çevrelerinize ekleyin lütfenn ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder