Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

9 Nisan 2014 Çarşamba

DERGİLER VE POSTERLERİ :)

Nasılsınız? Görüşmeyeli bir gün oldu. Şimdi size biraz gençlik dergilerinden bahsedeyim. Kore ile ilgili sadece TRENDY'i biliyorum maalesef :( 

TRENDY: Bu dergi haftalık çıkıyor. 1.5 TL, fiyatı da gayet uygun alın her yerde satılıyor :) Ama erken bitme ihtimaline karşı pazartesi veya salı günü almaya çalışın =) 

HEYGIRL: En sevdiğim dergilerden biri :) Bu dergi aylık çıkıyor. Ayın 1'inden itibaren bayiilerde bulabilirsiniz. ^^ Fiyatı: 5 TL. Bu da tükenebilir, siz ayın 7'sine kadar almaya çalışın :)

BLUE JEAN: Bunu hiç almadım :D Ama içinde sticker olarak Hyun Bin'in stickerini gördüm :) Tavsiye ederim =) Bu dergi de 5 TL aylık çıkıyor :D 

ŞİMDİ DE KONUMUZLA HİÇ İLGİSİ OLMAYAN AMA SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM DOLABIMA YAPIŞTIRDIĞIM MALUM KORE POSTERLERİNİ VERİYİM :D

ÜSTTEKİ RESİMDE KORECE ÇOK YANLIŞ OLMUŞ ONU ÖNEMSEMEYİN :D





MURAT BOZ 'U SONRADAN KALDIRDIM :D KUZENİM İSTEDİ DİYE YAPIŞTIRMIŞTIM ONU :) BİR DE SON FOTOĞRAFTA TOM KAULITZ İLE JOSH HUTCHERSON UN YANINDA BOŞLUK KALMIŞ ORAYA DA STICKER YAPISTIRDIM :D ONLARI DA BİR VAKİT YAYINLARIZ :) HEPİNİZE BOL OPPALI BOL UNNİLİ GÜNLER!


BU DA G-DRAGON DAN VE YANINDAKİ TATLI MİNİK KIZDAN BİR RESİM :D




Gözde*-*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder