Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

8 Nisan 2014 Salı

İşte Diğer İlk Üç!

EVET ŞİMDİ GELDİK EN İYİ GRUPLARA, AMA BU SEFER UNNİLERİMİZİN GRUPLARI.

1-2NE1


Bu grup en sevdiğim gruplardan biri. Bayağı güzel, dinlemeye doyamadığım şarkısı var. Hatta bu yazıyı yazarken 2NE1'in Go Away şarkısını dinliyordum. Neyse, lafı fazla uzatmadan üyelere geçelim:
C.L: Grubun lideridir. Bayağı erkek gibidir maşallah :D Rock tarzında olan yerleri hep CL unnimiz söyler. Kodumu oturtur :D
Bom: Canımız, narin unnimiz bizim. Güzelliğine bayağı düşkün. Çok tatlı ve genelde şarkıların nakarat bölümünü söyler :D
Sandara: Çözemedim. Bazen tatlı olur, bazen kızgın. Bazen de çok somurtur :D Ama yine de çok severiz tabii :D
Minzy: İşte en sevdiğim. Minzy, grubun en küçükleri. Maknae deniyor galiba. Ama sadece erkekler içni de kullanılıyor olabilir, bilmiyorum. Neyse, grubun dans ederken şarkı söyleyebilen tek üyesi. Büyükannesi de dansçı mıymış neymiş. Ünlü bir aileden geliyor yani. İnternete koyduğu videosu ile keşfedilmiş. 


2- Girls' Generation (SNSD)

Evet, bir başarılı grup daha. Çok tatlı bu kızlarımız, çok seviyoruz onları. Adlarını verelim vakit kaybetmeden:
Taeyon
Jessica
Sunny
Tiffany
Hyoyeon
Yuri
Sooyoung
Yoona
Seohyun



3-F (x) 

Çok sevdiğim bir grup daha :) Bütün üyeleri ayrı bir tatlı, ayrı bir şeker. Hadi onları tanıyalım:
Victoria Sung
Amber Liu
Choi Sulli
Park Luna
Krystal Jung

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.
DİĞER YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!!

*Gözde






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder