Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

8 Nisan 2014 Salı

İşte İlk Üç!

Merhaba arkadaşlar, şimdi biraz oppalarımız hakkında konuşma zamanı geldi. ^^
Bu yazımda benim en sevdiğim 3 grubun adını vereceğim. Unnileri de başka sefere.  ^^


Hepinizin bildiği gibi Kore pop müziğine K-POP diyoruz. Şimdi de bu K-POP yıldızlarımızın hakkında birazcık konuşalım ^^

1-BIGBANG



Evet bu Kore'nin en iyi K-POP gruplarından biri. Tatlı G-DRAGON oppamız da bu grubun içindedir. Sadece G-DRAGON değil tabii, grup üyelerimizin adları şöyle:
G-DRAGON (lider, lider rapçi)
T.O.P (ana rapçi)
Taeyang (ana vokal, ana dansçı)
Daesung (vokal)
Seungri (vokal)


2-SUPER JUNIOR


Evet bu grubumuz da çok başarılı tabii. Şarkıları falan olsun bayağı başarılı o.O Şimdi de grup üyelerinin adlarını verelim:

Leetuk
Heechul
Han Geng
Ye Suk
Kang-in
Shindong
Sungmin
Eunhyuk
Donghae
Siwon
Ryeowook
Kibum
Kyuhyun

3-EXO


İşte en sevdiğim grup! Exo! Showtime programını soluğumu tutup izlediğim, bazen ağlayıp bazen güldüğüm grup. Tabii bütün üyelerini ayrı ayrı çok seviyorum. Ama Tao ayrı bir tatlı geliyor^^ Unutmadan, bu grup EXO-M ve EXO-K diye iki ayrı gruba ayrılıyor. Ama ben ayrı ayrı yazmayacağım. Hepsini birlikte yazacağım :) Şimdi de grup üyelerimizin isimlerini verelim:

Xiumin
Luhan
Kris
Chen
Chanyeol
Tao
D.O
Lay
Luhan
Baekhyun
Suho
Sehun



BU BENİM DÜŞÜNCEM TABİİ Kİ. BU İLK ÜÇE KOYAMADIĞIM, AMA ÇOK SEVDİĞİM O KADAR ÇOK GRUP VAR Kİ. ONLARI DA BAŞKA YAZIMIZDA DEĞERLENDİRELİM. HEPİNİZE BOL OPPALI GÜNLER DİLİYORUM ^^ ŞANSINIZ HEP SİZİNLE OLSUN...

Gözde






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder