Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

1 Eylül 2014 Pazartesi

Hey, Mamacita Naega Ayayayaya!

Öncelikle, merhaba :D Ama çok heyecanlıyım çünkü Super Junior'un comeback'i hepimizi heyecanlandırdı ve ayrıca benim uzun bir aradan sonra ilk yazım :D Ve bu yazım tabii ki de 28 Ağustos'ta çıkan K-POP krallarıyla ilgili :D MAMACITA!


Sizi bilmem ama ben bu şarkıya bayıldım! Tam benim tarzıma hitap ediyor :D

Ve şu an bu şarkıyı dinleyerek yazıyorum bunları :D

28 Ağustos'tan beri, aralıksız bilgisayarla buluştuğumda bu şarkıyı dinliyorum, öyle ki Google'a "S" yazınca altta "super junior mamacita" yazıyor :D Bilgisayar da alıştı tabi :D

Youtube linki için: http://www.youtube.com/watch?v=q_krT35dgDM

Tam bir ELF sayılamam ama gerçekten K-POP krallarına hayranım :D ELF'liğe kocaman bir adım attım herhalde haha :D

Gidin dinleyin, çabuk haha :D

-Gözde (Cırtlak Panda'nızz ^^)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder