Uzakdoğu sever bir kızın muhteşem saçma yazıları...

3 Eylül 2014 Çarşamba

"Ladies' Code" Grubu Ne Olacak?!

Evet arkadaşlar, bugün kötü bir haberle karşınızdayım. Bilmeyeniniz var mı bilmiyorum ama Ladies' Code grubu ve fanları için bugün kötü bir gün. -benim için de yani-



Güney Kore'ye göre saat bugün saat 01:20'de Seoul'de bir kaza meydana geldi. İçinde Ladies' Code üyelerinin, iki stilistin ve şoförün bulunduğu araç kaza yaptı. Kaza sonucunda grup üyelerinden EunB hayatını kaybetti, RiSe ve Sojung'un da hayati tehlikesi bulunuyor. Grup üyelerinden Sojung'un bugün doğum günüydü ve bu hayatında geçirdiği en kötü doğum günü olacak galiba. Hem arkadaşı hayatını kaybetti, bir diğer arkadaşının ve kendisinin de hayati tehlikesi var. Sürücü de hayatını kaybetmiş.

RiSe ameliyat olmuş ve gayet başarılı geçmiş. Sojung'u bilmiyorum.

-Kaza Görüntüleri-




Aktarabildiklerim şimdilik bu kadar. Ben de Ladies' Code grubunun fanıydım ve EunB biasımdı.

Dün krizler geçirdim, bayıldım ve annem kendime gelebilmem için bana dayak bile attı. Komşular falan geldi, "ne oluyor" diye sordu. Tabii bunlar gece saatin bilmem kaçında gerçekleşiyor.

Unnimin toprağı bol olsun. Hep sevdim hala seviyorum.

Ölümün ne zaman geleceği belli olmuyor. EunB 22 yaşındaydı. Belki yarın, belki bir saniye sonra biz de nefes alamıyor olabiliriz. Bunun bilincinde olmak gerek her zaman.

Merak edilen bir diğer konu ise, Ladies' Code grubuna ne olacağı. Faaliyetlerine devam edecekler mi yoksa grup dağılacak mı? Bence büyük ihtimal dağılırlar çünkü fiziksel olarak iyileşmiş olsalar bile bunun etkisinden bir süre çıkamazlar, arkadaşları hayatını kaybetti, onlar için de zor oldu. Benim düşüncelerim bunlar. Peki sizin?


Wikipedi güncellemesi:


Aktarabileceklerim bu kadar. Görüşmek üzere ^^


Bu da EunB. Toprağı bol olsun unnimin.


-Gözde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder